۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۵۰۷۲۲

پوستر | مجاهدی نستوه از دیار عراق

سالروز شهادت روحانی مجاهد آیت‏ اللَّه سید حسن شیرازی توسط مزدوران استکبار جهانی (۱۳۵۹ ش) گرامی باد.
پوستر | مجاهدی نستوه از دیار عراق
پوستر | مجاهدی نستوه از دیار عراق
پوستر | مجاهدی نستوه از دیار عراق
محمد پورخان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
به استناد برخی منابع مجازی شخصی که ادعا می‌کرد مجتهد دینی است و در چند مصاحبه خود با شبکه‌‌‌های ماهواره‌ای معاند عراق از جمله الحدث و العربیه به مرجعیت شیعی عراق و حشد الشعبی نیز تاخته بود، با آقای سید کمال حیدری در قم دیدار کرد.

به گفته منابع مجازی نزار جبار مطشر المحلاوی، سرهنگ اطلاعات کل رژیم بعث صدام از شاخه فعالیت‌های خارجی بوده که از سال ۲۰۰۳ به بعد ساکن امان در اردن شده سپس از سوی اطلاعات اسرائیل در اردن به استخدام نیروهای جاسوسی درآمده و طی گذراندن دوره‌‌های فشرده آموزشی در سال ۲۰۱۰ در کسوت یک روحانی شیعه با نام جدید آیت‌الله سیدحسن الموسوی به عراق باز می‌گردد.
صحبت‌‌های جنجالی اخیر او علیه مرجعیت عراق، حشدالشعبی و ایران در کسوت یک روحانی شیعی باعث شده بود که مردم هوشیار عراق نسبت به مواضع تند، مضحکانه و غیر منطقی او مشکوک شده و او را مجتهدی بی‌خرد بدانند.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
چرا مدرسین معروف حوزه و بزرگان حوزه بدون شناخت از افراد با آنها دیدار می کنند

چطور کسی که ادعای اجتهاد داشته جناب آقای سید کمال حیدری بدون سوال از تحصیلات علمی با این فرد دیدار کردند و چطور به این راحتی عکس گرفتند.

بزرگان باید مراقب باشند بدون بررسی سوابق و اهداف افراد، خصوصا افراد مدعی مراتب بالا و افراد مشکوکی که از غرب می آیند با آنها دیدار نکنند.

به هر حال فرقی نمی کند، آقای سید کمال حیدری قبل از معروفیت منفی این فرد با او دیدار کرده باشد یا بعد، بدون شناخت دیدار کردن و عکس گرفتن کار اشتباهی است.
1
0